ME - Thus saith the Lord 2-10-19

Tetragrammaton

• El , Eloah, El Shaddi, Tzevaot, Yah, Adoni, Elohim, Jehovah Rapha, Yh Vh

Votes: 0 0.0%
  • Jehovah Rapha

• Elohim

• Adoni

• Yah

• Tzevaot

• El Shaddi

• Eloah

• El

• Yh Vh

• Total voters
    0
  • This poll will close: .

ME - Thus saith the Lord 2-10-19
Jeremiah 9:24
But let him that glorieth glory in this, that he understandeth and knoweth me, that I am the Lord which exercise lovingkindness, judgment, and righteousness, in the earth: for in these things I delight, saith the Lord.

Jeremiah 15:19
Therefore thus saith the Lord, If thou return, then will I bring thee again, and thou shalt stand before me: and if thou take forth the precious from the vile, thou shalt be as my mouth: let them return unto thee; but return not thou unto them.
A people that provoketh me to anger continually to my face; that sacrificeth in gardens, and burneth incense upon altars of brick;

Isaiah 65:6
Behold, it is written before me: I will not keep silence, but will recompense, even recompense into their bosom,

YO - Así dice el Señor 2-10-19

Jeremías 9:24
Mas el que se gloríe en esto, que me entienda y me conozca, que yo soy el Señor
que ejerce misericordia, juicio y justicia en la tierra;
porque en esto me deleito, dice el Señor.

Jeremías 15:19
Por tanto, así dice el Señor: Si vuelves, te traeré de nuevo, y estarás delante de mí; y si sacas lo precioso de la vil, serás como mi boca; que regresen a ti; mas no vuelvas a ellos.
Un pueblo que me provoca ira continuamente en mi cara; que se sacrifica en jardines, y quema incienso sobre altares de ladrillo;

Isaías 65: 6
He aquí, está escrito delante de mí: no guardaré silencio, sino que recompensaré, incluso recompensaré en su seno,

Last edited: